Menu
niedziela, 11 grudnia 2016

Łatwo się upijasz? Masz ostrego kaca? Cellulit tłuszczowy? Mordeczko, to problemy z wątrobą!

Dziewczyny z MedFood stety/niestety zabrały mi kolejny 'wolny dzień' w zasadzie, mogę przyjąć, że Webinary z nimi to taka ciekawsza i ambitniejsza forma rekreacji. Co chwila robię 
:O 

i słucham dalej.

Słowo na niedzielę?
Szybka naj*bka + Ostry kac = Objaw słabej wątroby, niedoboru witamin z gr. B i glutationu.
Dowiedziałam się również, że aby pozbyć się cellulitu tłuszczowego - należy wzmocnić wątrobę. To serio jest bardzo ważne, gdy jest się kobietą.
Gdy jest się facetem również warto to wiedzieć, ponieważ stłuszczona wątroba powoduje nagromadzenie się tłuszczu trzewnego który kumuluje się w narządach wewnętrznych, co skutkuje oponką na brzuchu. Trudną do pozbycia się.

Do niealkoholowego stłuszczenia wątroby nie prowadzi jednak tłuszcz, a węglowodany proste w nadmiarze. Glukoza, fruktoza i wszelkie sztuczne syropy. W przypadku rozpatrywania niealkoholowego stłuszczenia wątroby, szczególnie niebezpieczna jest fruktoza. 
Mianowicie.
Proces glikolizy w przypadku glukozy - posiada enzym ograniczający. Natomiast jeśli chodzi o fruktozę - takowego brak.
Nie oznacza to oczywiscie, że należy unikać owoców. Po prostu wszystko ma swoje odpowiednie miejsce i swój czas. 


6 komentarzy:

  1. Ooo więcej takich kwiatków proszę :D generalnie z tego co sam zauważam to dieta niskowęglowa jest raczej koniecznością. Mało węglowodanów, cukrów wysoko przetworzonych a dużo warzyw i probiotycznych przypraw.
    Czytałem, że ma to wpływ na długowieczność :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i teraz boję się jutrzejszej wizyty u lekarza :( Podejrzewam u siebie anemię, która często występuje przy IBS (który notabene znowu zaczął mi dokuczać :/), to jeszcze mnie tu wątrobą straszysz. Którą miałam kiedyś powiększoną. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze jest to wynik niedoboru witamin z grupy B, to bardzo ogólne stwierdzenie. Witamina B3 w nadmiernych ilościach może dawać odwrotny efekt - działać hepatotoksyczne. Kiedy dla celów treningowych wywoływałem tzw. Flush niacynowy moja wątroba na tym cierpiała i niestety odbija sie to do dzis.

    OdpowiedzUsuń